Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie, gdy słyszysz zwrot „klient premium”? Znana marka, duże pieniądze, czerwone dywany? Czy może raczej szacunek, pieniądze na czas, gotowość do rozmowy i umiejętność słuchania? Dla każdego słowa te mogą mieć inne znaczenie. Wiele z nas marzy o współpracy z klientem premium, bo… No właśnie. O tym pogadamy dziś. Kim jest klient premium i dlaczego warto z nim pracować? Sprawdźmy!

Cały artykuł przeczytasz >> TUTAJ

 

 


Dziękuję Ci, że poświęciłaś swój czas na przeczytanie i/lub przesłuchanie tego tekstu. Jeśli interesuje Cię freelance, zamiana etatu na własną działalność, skuteczny home office i skalowanie biznesu – pozostańmy w kontakcie:

Odwiedź moją stronę www.karolinabrzuchalska.pl.

Polub mój fanpage na FB.

Obserwuj mój profil na Instagramie.

I na LinkedIn.

Bardzo polecam Ci też moje podcasty: Co we freelansie piszczy, Jak dobrze zacząć oraz Freelance bez cenzury.

Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz też do mnie napisać >> KLIKAJĄC TUTAJ

Karolina