Prowadzenie firmy online bez mediów społecznościowych brzmi jak projekt skazany na porażkę. Czy da się działać w sieci, promować markę, nie prowadząc jednocześnie aktywnie kont na Facebooku czy Instagramie. Wydawałoby się, że zupełnie nie. A jednak coraz więcej przedsiębiorców wybiera tę trudniejszą ścieżkę z ominięciem social mediów. W dzisiejszym odcinku podcastu opowiem Ci, dlaczego sama powoli odchodzę od bardzo aktywnego działania w tychże. Posłuchaj.
Cały artykuł przeczytasz >> TUTAJ
Dziękuję Ci, że poświęciłaś swój czas na przeczytanie i/lub przesłuchanie tego tekstu. Jeśli interesuje Cię freelance, zamiana etatu na własną działalność, skuteczny home office i skalowanie biznesu – pozostańmy w kontakcie:
Odwiedź moją stronę www.karolinabrzuchalska.pl.
Polub mój fanpage na FB.
Obserwuj mój profil na Instagramie.
I na LinkedIn.
Bardzo polecam Ci też moje podcasty: Co we freelansie piszczy, Jak dobrze zacząć oraz Freelance bez cenzury.
Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz też do mnie napisać >> KLIKAJĄC TUTAJ
Karolina