Reklama na Facebooku jest jak jednorożec. Jedni w nią nie wierzą, inni twierdzą, że absolutnie jest i kiedy zaczyna działać, dzieje się magia. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak dotrzeć ze swoją ofertą i produktami do jak największej grupy odbiorców. Testują różne drogi. Zasięgi organiczne, pomoc znajomych, obecność wszędzie i zawsze. Jedną z tych dróg jest inwestowanie w reklamę na Facebooku. Jeśli i Ty korzystasz z takiego rozwiązania lub oferujesz ustawianie reklam swoim klientom, sprawdź, czy robisz to dobrze.
Z moim dzisiejszym gościem, Michałem Żołyńskim – specjalistą od reklamy w mediach społecznościowych – porozmawiamy o tym, jaka reklama jest skuteczna i czy rzeczywiście trzeba inwestować miliony monet, by mieć z niej efekty.
Zapraszam serdecznie!
Reklama na Facebooku – z tego odcinka dowiesz się między innymi:
- Czym na co dzień zajmuje się Michał i jak wspiera przedsiębiorców.
- Jak ważna jest reklama na Facebooku, dla osób, które prowadzą działalność.
- Czy da się dotrzeć do klientów, nie inwestując w reklamę na Facebooku.
- Czy musimy od razu inwestować duże środki.
- A co jeśli mam naprawdę niewielki budżet? Czy jest sens uruchamiać reklamę, gdy możesz na nią miesięcznie wydać jedynie 100-200 zł?
- Wyklikanie reklamy w menedżerze to niby nic wielkiego, jakie są więc zalety zatrudniania specjalisty. Jaką korzyść odnosimy jako przedsiębiorcy.
- Co jest ważne oprócz reklamy na Facebooku, by zaistnieć w sieci, czyli dlaczego musisz mieć ogarnięte SEO.
- Czy to prawda, że dobre SEO to nie tylko „zielone lampki we wtyczce YOAST”.
- Jaką jedną radę ma Michał dla osób, które chcą zacząć reklamować się na Facebooku i porządnie ogarnąć SEO na swojej stronie.
Polecam z całego serca!
Michała znajdziesztutaj:
Dziękuję Ci, że poświęciłaś swój czas na przeczytanie i/lub przesłuchanie tego tekstu. Jeśli interesuje Cię praca Wirtualnej Asystentki, praca na freelansie, skuteczny home office i skalowanie biznesu – pozostańmy w kontakcie:
Polub mój fanpage na FB
Obserwuj mój profil na Instagramie
Zawsze też możesz do mnie napisać, jeśli masz jakieś pytanie >> KLIKAJĄC TUTAJ
Karolina