SZUKAM OSOBY DO MOJEGO ZESPOŁU – WIRTUALNEJ POTENCJALNEJ WSZECHOGARNIACZKI

Na co dzień pracuję jako Project Manager oraz Wirtualny Office Manager dla przedsiębiorców z różnych branż. Stworzyłam markę Pretty Well Done, a ponieważ tematów i zadań pojawia się coraz więcej, szukam wsparcia. Na początek na kilka godzin w tygodniu, docelowo zapewne więcej, jeśli będzie nam się dobrze współpracowało.

Nie wymagam pracy na wyłączność. Możesz mieć wielu innych klientów, a część swojego czasu poświęcić pracy ze mną. Dobrze by było, żebyś miała własną działalność i mogła wystawiać faktury VAT. Możesz być również facetem – najważniejsze, żebyśmy się dobrze dogadywali ;). Chciałabym zbudować długotrwały związek, oparty o zaufanie, wspólne cele i patrzenie w tym samym kierunku ;).

Co oferuję?

Nie musisz umieć wszystkiego – nauczę Cię tego. Nie musisz być wirtualną wyjadaczką lub wyjadaczem. Ale musisz mieć cechy asystentki, z którą chcą pracować wszyscy. Opisałam je tutaj => ASYSTENTKA IDEALNA

Co oferuję osobie, z którą zdecyduję się nawiązać współpracę?

– wsparcie,
– przeszkolenie,
– pracę przy ciekawych projektach,
– regularne zlecenia,
– terminowe płatności,
– miłą atmosferę (to wbrew pozorom bardzo ważne 😉 ),
– elastyczny czas pracy (Ty decydujesz, kiedy wykonasz zadanie, dla mnie ważne jest, bym otrzymała je terminowo).

Czego oczekuję w zamian?

– uczciwości,
– lojalności,
– terminowości,
– doskonałej komunikacji (jeśli czegoś nie wiesz – pytaj, jeśli nie możesz dotrzymać terminu – informuj),
– pracowitości i umiejętności ustalania priorytetów,
– doskonałej organizacji pracy,
– poczucia humoru.

Nie masz tych cech? Przykro mi, ale pewnie się nie dogadamy.

Co będzie należało do Twoich obowiązków – jakie zadania chętnie oddeleguję?

– research tematów,
– tworzenie grafik,
– aktualizację i prowadzenie profili w mediach społecznościowych,
– pomoc przy administrowaniu grupami na Facebooku,
– tworzenie treści do postów,
– publikowanie w mediach społecznościowych,
– research zdjęć,
– transkrypcję nagrań,
– pomoc przy organizacji eventów,
– publikację treści w WordPressie,
– bieżące zadania związane z projektami, które prowadzę.

Zainteresowana/y – sprawdź jak możesz aplikować!

 

Napisz maila na adres => kontakt@prettywelldone.pl

Nie wysyłaj mi swojego CV. Znacznie ważniejsze jest dla mnie to, co napiszesz :). Daj mi znać:

– Co potrafisz, a czego jeszcze musisz się nauczyć.

– Jakie jest Twoje doświadczenie w pracy i kto ewentualnie może je potwierdzić?

– Jaka jest Twoja dyspozycyjność i proponowana stawka godzinowa.

– Dlaczego chciałabyś pracować właśnie ze mną i jakie zadania chciałabyś wykonywać najchętniej.

Powiedz mi, co mogę dla Ciebie zrobić, by ta praca była dla nas obu pracą marzeń 🙂

 

Na Twoje zgłoszenie czekam do czwartku, 6 grudnia 2018 r.

 

Dodam tylko, że chciałabym przeprowadzić rzetelną rekrutację. Oczywiście nie ma się czego bać ;). Piszę o tym, ponieważ proces ten może chwilę potrwać. Chciałabym zakończyć etap rekrutacji do Świąt. Wynik pierwszego etapu otrzymasz mailem, 9.12.2018 r. Nie wykluczam, że zadania pojawią się wcześniej, ale daję sobie czas na to, by dobrze wybrać.

Planuję II etapy rekrutacji:
– w pierwszym etapie wybiorę osoby do rozmowy przez Skype/telefon
– w drugim po rozmowach zadecyduję, z kim chciałabym podjąć współpracę w okresie próbnym.

Mam nadzieję, że wszystko jasno opisałam, ale gdyby pojawiły się jakieś pytania, śmiało daj mi znać 🙂

Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki!
Karolina