MINISZKOLENIE

👉 Czwartek 05.11.2020

👉 Godzina 20:30

 

🌀 Czy potrafisz bez problemu wyceniać swoje usługi?

🌀 A może wciąż zaniżasz stawki, bo wydaje Ci się, że wiesz za mało?

🌀 Poświęcasz czas na pracę, ale go nie liczysz, bo… “to za dużo”…

Wiele z nas, głównie kobiet niestety, ma problem z wyceną własnych usług.

Nie mamy dość odwagi, by powiedzieć, że godzina naszej pracy czy wykonane zadanie kosztuje więcej niż “średnia rynkowa”.

Boimy się, że “nikt tyle nie zapłaci”.

Nie jesteśmy pewne swoich umiejętności albo… nie potrafimy ich sprzedać.

Często ustalamy stawki za usługi nawet kilkadziesiąt procent niższe niż te oferowane przez mężczyzn.

Tymczasem pieniądze są ważne.

Dają nam finansową wolność.

Sprawiają, że stajemy się niezależne.

I bardziej pewne siebie.

😊

Masz problem z powiedzeniem “Moja godzina pracy jest warta tej ceny”?

Boisz się, że konkurencja wykosi Cię niższą stawką?

Nie wiesz, jak ustalić cenę za swoje usługi?

Zapraszam Cię na miniszkolenie!

Porozmawiamy, jak w tych trudnych czasach zadbać o siebie i docenić swoją pracę.

Kim jestem?

Karolina Brzuchalska

Właścicielka marki i agencji Wirtualnych Asystentek Pretty Well Done. Autorka jedynego przewodnika po freelansie dla Wirtualnych Asystentek „Rzuciłam pracę i co dalej?” oraz przewodnika dla przedsiębiorców, chcących zbudować zdalny zespół “Zrobiłam biznes i co dalej?“.

Filologiem. Specjalistą ds. Public Relations. Project & Office Managerem. Freelancerem. Copywriterem. Podcasterem.

Na co dzień wspieram przedsiębiorców w budowaniu silnych marek w sieci oraz jako mentor wspomagam początkujące i aktywnie działające Wirtualne Asystentki w starcie i rozwoju.

Swoją wiedzą dzielę się na blogu, w podcastach oraz na grupie Blaski i Cienie Wirtualnej Asysty i Freelancu na Facebooku.

Mały spoiler: Jeśli chcesz wiedzieć, jak wygląda praca ze mną, koniecznie dołącz do grupy i obejrzyj cotygodniowe spotkania na żywo “W samo południe”. Kilkanaście godzin nagrań – samo freelancerskie mięsko!